28.10.19

Nova Reebok Meet You There kolekcija za sve one koji su spremni rušiti standarde

Od svjetske pozornice do europske underground scene

Snimljena na pustim ulicama Londona, nova Reebokova kolekcija za jesen/zimu 2019 pod nazivom Meet You There slavi one neustrašive žene i muškarce koji se ne boje izdvojiti iz mase i činiti stvari drugačije. Nastala iz snažne ambicije brenda, kolekcija želi ohrabriti sve kreativne pojedince da sruše standarde i omogući im stvaranje vlastitog prepoznatljivog identiteta.

Pored Cardi B, kao zaštitno lice MYT kolekcije, kampanja ujedinjuje i šest pojedinaca koji kroz svoju neprestanu želju da ruše standarde na najbolji način prezentiraju svoju kreativni svijet.
S najboljim europskim underground DJ-evima i glazbenicima – DJ Taylah Elaine, Amber Donoso – pjevačica i kantautorica iz Čilea, Chloëdees – voditeljica na NTS radiju, DJ Ruby Savage iz Nizozemske, DJ Bambounou iz Pariza te Tommy Gold iz Londona – kampanja je utjelovila najkvalitetnije klupsko okruženje u kojem su nastale neke od najkreativnijih suradnji.

MYT kampanja predstavlja kolekciju dojmljivim look bookom i 45 sekundnim video spotom u kojem Cardi B, kraljica hip-hopa iz Bronxa ukazuje na važnost osobnog stila te vjernost samoj sebi. Iz svog osobnog potpisa „čudnu“, Cardi B pokazala je savršen primjer kako uspijeva raditi stvari na svoj autentičan način, čak i kada je u pitanju moda.

Komentirajući što znači rušiti standarde, Ruby Savage, Amber Donoso i Chloëdees su izjavile:

Ruby Savage: “DJ-ing je moje kreativno izražavanje u kojem ne postaje pravila. Na kraju dana, ti si umjetnik, možeš raditi što želiš. Važno je postaviti svoje ambicije, imati jasne namjere i znati zašto to radite. Također, važno je imati na umu koju poruku želite poslati, i to na najbolji mogući način.”

Amber Donoso: “Rušiti standarde znači izdvojiti se i razlikovati od drugih. Definitivno koristim svoj osobni stil kojim izražavam svoj identiteta. Obožavam sportsku odjeću koju nosim i koju stiliziram na svoj jedinstven način. Ta filozofija je povezana s onim tko sam ja kao umjetnik.”

Chloëdees: “Smatram da mladi danas imaju prevelika očekivanja kada se poistovjećuju s Insta facama. Stvarnost je potpuno drugačija. Mladi ljudi moraju kontinuirano ulagati u sebe.
Imajte strpljenja, jer kreativno strpljenje je ključno.“

Kreirana za žene i muškarce, već na prvi pogled kolekcija osvaja svojom individualnošću i zasigurno će naći mjesto u svačijem ormaru. Komadi dostupni u proširenim veličinama (od XXS do XXL) – trenirke, sportski grudnjaci, tajice, kratke hlačice i majice, odlikuju se velikim oznakama brenda, jarkim bojama i modernim krojevima koje se mogu nositi na različitim prigodama – od teretane pa sve do noćnih klubova.

Nova Reebok MYT kolekcija dostupna je u maloprodajnoj mreži Reebok partnera:
Intersport, FitZone by Polleo Sport, Top sport, Sport & Moda.

#Reebok