Priča o Reeboku


Preobrazba

U proteklih pet godina kompanija i brend Reebok doživjeli su potpunu preobrazbu. Prije pet godina Reebok je krenuo novim putem s novim i jasnim fokusom, oslanjajući se na bogatu povijest slavnog imena. Taj fokus bio je fitnes.
Danas Reebok ima novu svrhu, nove kategorije proizvoda, novo ciljano tržište, nove partnere i novu marku Delta, koja predstavlja preobražajnu snagu fitnesa.

Potpuni preobražaj brenda i poslovanja proveden je kako bi kompanija Reebok zauzela i zadržala poziciju najboljeg fitnes brenda na svijetu.

Jedna od prvih stvari koje je kompanija Reebok napravila na početku spomenutog procesa bila je jasno definiranje svoje svrhe kao brenda – značenje svega što on predstavlja i što će promovirati u budućem razvoju. Reebokova svrha danas je inspirirati ljude diljem svijeta da budu najbolji što mogu, najbolja verzija sebe osobno i najbolji što mogu biti u društvenoj zajednici. Reebok vjeruje da smo kao ljudska bića stvoreni za kretanje i to bivanje u pokretu je ključno za življenje punim plućima. To je misao vodilja iza brenda, kao i slogan globalne marketinške kampanje Be More Human pokrenute 2015. i koja će se nastaviti i u 2016.

Reebok vjeruje da fitnes može biti pokretačka snaga tog pokreta, ali ne samo obični fitnes, već njegova nova, društvenija, intenzivnija verzija. Reebokova verzija ili tzv. Tough Fitness. 
Reebok vjeruje da će takav fitnes potaknuti ljude da postanu bolji u svakom aspektu života – bolji vođe, bolji roditelji, bolji prijatelji i jači i odlučniji ljudi sposobni za sve što naume. Na taj način ljudi čine najbolje za svoje tijelo, oštre um i postaju najbolja verzija sebe. Tough Fitness može sve koji su voljni sudjelovati pripremiti za savladavanje predstojećih prepreka i teškoća u životu. Postat ćete sposobni za sve i spremni na sve. Osim poznatih dobrobiti vođenja zdravog i aktivnog života na osobnoj razini, Reebok vjeruje da oni koji odluče biti u formi tijekom života daju najveći doprinos svijetu u kojem živimo.


Nastanak fitnes brenda: novi partneri

S novim fokusom brenda i novom svrhom, kompanija je počela oblikovati poslovanje dodajući nove kategorije proizvoda za funkcionalni trening, studijske programe (joga, ples i dvoranski fitnes), borbeni trening, trčanje i klasični fitnes.  Kako bi se pomoglo uspjehu brenda Reebok u nabrojanim kategorijama te kako bi Reebok stvorio najbolji proizvod za te aktivnosti, brend je sklopio niz revolucionarnih partnerstva s nekim od najbrže rastućih i najnaprednijih organizacija u svijetu fitnesa, a to su redom CrossFit, UFC, Spartan Race i Les Mills. Istovremeno kompanija Reebok je odlučila odmaknuti se od kategorije ekipnog sporta koja je prije bila glavni fokus brenda. Rezultat je da je kompanija Reebok danas 100% usmjerena na fitnes.

U novom smjeru Reebok je krenula novim partnerstvom koje je odmah jasno ukazalo na planirani smjer razvoja. Reebok 2010. sklapa dugoročno partnerstvo s organizacijom CrossFit, najbrže rastućim fitnes pokretom u svijetu. Reebok je službeni dobavljač CrossFit obuće, odjeće i opreme i glavni sponzor CrossFit igara, a kompanija je otvorila i kobrendirane Reebok-CrossFit boksove. U 2010. globalno je registrirano oko 1500 CrossFit boksova, a danas taj broj prelazi trinaest tisuća. Dok je organizacija CrossFit bila prvi veliki partner u sklopu nove strategije, ubrzo su slijedili novi značajni poslovni ugovori.

Reebok je 2013. ugovorila suradnju s organizacijom Spartan Race, najvećom utrkom izdržljivosti s preprekama na svijetu. Spartan je na čelu tog novog fitnes pokreta. Baš kao i CrossFit, Spartan omogućuje ljudima povezati se i iskusiti fitnes u zajednici istomišljenika. Kasnije iste godine Reebok je pokrenuo Studio segment s dva ključna partnerska ugovora. Prvi partner bio je Les Mills, najveći organizator studijskih programa vježbanja u svijetu s treninzima koji među ostalima uključuju BodyCombat, BodyAttack, Sh’Bam, CXWorx i dr. Les Mills satovi su među najpopularnijim fitnes satovima u svijetu. Drugo partnerstvo zasnovano je sa slavnom instruktoricom joge Tarom Stiles. 

U prosincu 2014. kako bi potaknula razvoj novog segmenta poslovanja, borbenog treninga, Reebok uzlazi u dugoročno partnerstvo s organizacijom UFC. Reebok je isključivi dobavljač odjeće i opreme za najveću svjetsku organizaciju mješovitih borilačkih vještina. Linija Reebok/UFC uključuje ekskluzivnu Fight Week opremu,Fight Kit za sve UFC borce i članove njihovih timova i razvija se u suradnji s organizacijom UFC i sportašima. Nadalje, Reebok razvija i asortiman odjeće i kapa za UFC fanove, specifičnu UFC opremu za trening i specifične proizvode za televizijsku seriju The Ultimate Fighter.
Partneri s kojima je kompanija sklopila ugovore potvrđuje snagu brenda Reebok u novim područjima fitnesa, a na taj način kompanija je dobila izravan pristup najvatrenijim ljubiteljima fitnesa, popularno zvanoj fit generaciji. To su ciljani potrošači kojima se Reebok obraća.

Fit generacija ili fit gen smatra fitnes središtem svog životnog stila. Oni su predvodnici novog fitnes pokreta i aktivni su diljem svijeta. Oni vole izazovan fitnes i ponosni su onime čime se bave. Pripadnici fit generacije uglavnom imaju između 25 i 35 godina i vježbaju najmanje tri do četiri puta tjedno i sudjeluju u nizu aktivnosti.

Oni su tzv. CrossFitters, ljudi koji vole izazovne poligonske utrke, fanatici vođenih grupnih treninga, ljudi koji treniraju poput boraca ili koje opisuje sve navedeno. Najvažnije, to su u jednakom omjeru muškarci i žene.

Reebok nije usmjeren samo na fit gen potrošače koji su redovito u teretani ili vježbaju. Reebok ima i lifestyle segment Reebok Classics, koji je posvećen brendovskom bogatom fitnes nasljeđu. Classics je tajno oružje brenda Reebok, jer nudi jedinstveni spoj lifestylea i fitnesa, koji je privlačan pripadnicima fit generacije.

Gledajući kroz proizvode, Reebok redefinira fitnes standarde i stvara proizvode specifično namijenjene novim aktivnostima. Reebok je posvećena razvijanju i stvaranju najbolje opreme i najboljih iskustava u fitnesu kao sportu i za ljubitelje fitnesa gdje god se nalazili, a posebno za pripadnike nove fit generacije koje nadahnjuje da budu najbolji što mogu fizički, mentalno i društveno.

Nijedan drugi brend nije se usmjerio na spomenute tzv. nove sportove i proizvode koji su potrebni ljudima koji se njima bave kako je to učinila kompanija Reebok. Počevši od Nano serije CrossFit obuće koja je postala službena fitnes obuća, do linije Cardio Ultra dizajnirane posebno za studijski fitnes i terenski trening na svim podlogama, Reebok s prvom tenisicom specifično namijenjenom poligonskim utrkama otvara put novom fitnes pokretu.


Povijest kompanije Reebok od 1890. do 2013.